domingo, 29 de abril de 2012

A XEITO DE TRASFONDO DE MARX

Xa enfilando o fin de curso, déixovos algunhas suxestións para facer traballos voluntarios para o contexto de Karl Marx. O século XIX, na súa faceta máis socio-económico-política, é o que tratan de reflectir os tres filmes que se vos propoñen a continuación...

Películas a elixir:
Germinal (1993) El corazón de la tierra (2007) Daens (1992)

  1. Resumo do argumento en 10-15 liñas e ficha técnica da película.
  1. ¿En que época se sitúa a película? Busca algunha información ao respecto.
  1. ¿En que lugar se sitúa a película? Busca información e pon un mapa do lugar.
  1. Describe tres personaxes da película (algún feminino e algún masculino).
  1. Propón ti tres preguntas posibles en torno ao argumento da película e indica as respostas.
  1. Describe as tres esceas que máis che gustaran.
  1. Propón un novo final para a película.
  1. Propón un título alternativo para a película e explica por que o elixiches.
9. Realiza unha pequena disertación na que recollas unha reflexión persoal sobre a revolución industrial e as súas consecuencias para a poboación (segundo a película que visionaches).

10. Comentario persoal (¿Que che gustou? ¿Que non? ¿resultouche de fácil visionado? ¿aprendiches algo? ¿atopaches algo sorprendente?...)

[En lugar da película enteira de Daens pódese ver a selección de escenas que aparece  en youtube: Daens: escenas para uso didáctico]

...............


A maiores engádese para elixir a clásica "Tempos modernos" (1936) de Chaplin, que aínda que situada no XX (na época da Gran Depresión), pode axudarnos a facernos a idea do carácter forzado ou alienado do traballo no capitalismo, co humor tan característico de Charles Chaplin.


As preguntas correspondentes son: 

  1. Resumo do argumento en 10-15 liñas e ficha técnica da película.
  1. ¿En que época se sitúa a película? Busca algunha información ao respecto.
  1. ¿Que che suxiren as primeiras imaxes da película (a montaxe que presenta como paralelo o rabaño coa entrada de obreros na fábrica)?
  1. Pensando na máquina de comer, imaxina situacións ou accións que se poderían substituír por unha máquina. Logo comenta vantaxes e desvantaxes da máquina de comer.
  1. Definir as características físicas e psíquicas de Charlot como personaxe..
  1. Buscar información da vida e obra de Charles Chaplin.
  1. Describe tres escenas que penses que se poden relacionar co concepto de alienación económica en Marx.
  1. Propón un título alternativo para a película e explica por que o elixiches.
9. Realiza unha pequena disertación na que recollas unha reflexión persoal sobre a revolución industrial e as súas consecuencias para a poboación (segundo a película que visionaches).

10. Comentario persoal (¿Qué che gustou? ¿Qué non? ¿resultouche de fácil visionado? ¿aprendiches algo? ¿que che pareceu o uso da música no filme? ¿atopaches algo sorprendente?...)

* A realización completa destas cuestións despois do visionado do filme, subirá ata 0,5 ptos sobre a cualificación do exame de Marx. Soamente pode facerse traballo de 1 película para dito exame. DATA LÍMITE: 8 de maio.

No hay comentarios:

Publicar un comentario